Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MissBeatles | użytkownik

imię i nazwiskoayla_ilayla adresTarnów. zarejestrowany06.12.2007 @21:23:36 ostatnio na stronie16.11.2013 @23:40:05

Zlizuję wieczka jogurtów i przez to jestem nienormalna. Mam dwie gitary i maltretuję je codziennie. Nienawidzę gdy ktoś mówi mi co mam robić. Uważam że klonowanie powinno być legalne. Lubie nokautować ludzi w pogo. Lubie siebie. Jestem najlepszą rozrywką jaką mam. W przyszłości będę przywódcą hipisowskiej sekty. Będziemy jeździć vanem w kwiaty i tańczyć nago w błocie.
Planton jest moim guru.
"Jeżeli dla czego warto człowiekowi żyć to dla oglądania piękna"


kontakt i statystyki
digarty30 komentarze394 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~drzemlik    05.01.2011 @03:05:57
Witam, dziękuję za miłe komentarze i oceny.
gratuluję ciekawych prac
~dessin    02.01.2011 @12:39:00
Dziękuję
~betio71    18.10.2010 @10:32:09
pozdrawiam
~ephedrine    11.09.2010 @16:26:34
gratuluję ;D
ja bym tam wolała jakieś spokojne mieszkanko w przyszłym roku, jednak studia to nie impreza
_______
zapraszam do siebie
~ephedrine    06.08.2010 @11:54:18
a w życiu zastanawia mnie czemu ci ludzie tak na angielską wbijają. na każdej uczelni w mniejszym mieście filologia ang to kierunek obowiązkowy, więc jak tyle filologów studia pokończy to gdzie później pracy szukać?
ja chciałam na szwedzką do gdańska, ale stwierdziłam, że raz to za daleko, a dwa, to jednak siedzący tryb życia później jako tłumacz, no albo nauczyciel ale do tego to ja się raczej nie nadaję chciałam coś hasającego i animacja spadła mi z nieba 1,5 roku o tym gadałam no i jest:D
a mieszkanie już mam, u zakonnic, haha ale luzik tam, siostra powiedziała, że jej nie obchodzi co i gdzie robimy, tylko żeby się meldować kiedy do domu się jedzie i wraca no i bliziutko będę miała na wykłady, 15 min piechtą na tym mi najbardziej zależało, żeby do dojazdów nie dokładać a i transport nie zawsze jest punktualny - cenię niezależność haha a wiesz, że ja imprezowe stworzenie nie jestem, więc akademik uczelniany odpadł w pierwszej kolejności :DDD no a stricte mieszkania bywają drogie... :/
_______
zapraszam do siebie
~mala1544    31.07.2010 @22:15:29
aach ja też ubóstwiam Audrey... dzięki za komentarz:D
~ephedrine    31.07.2010 @16:26:00
słyszałam o majzie <hahaha> ja z podst miałam 56 albo 58 nie wiem nawet :DD
ale ang mnie wku..... bo miałam gramatyke na 96% co w moim wypadku jest wielkim fenomenem, widać opłaciło się posiedzieć nad tym, a z wypracowania mi odjęli 5pkt i spadłam na 86 a jak już mi coś z wypro odpadało to najwyżej 1pkt i to rzadko...
niby się dostałam w I turze, ale niedosyt po tym ang mi zepsuł radość :<
_______
zapraszam do siebie
~ephedrine    31.07.2010 @16:11:32
70 tylko ale byłam chora wtedy ja zawsze wybieram najlepszy moment żeby zachorować.............................
93 z podstawowego co mnie w ogóle zrównało z ziemią muahaha no ale co z tego skoro nigdzie mi się nie liczyło
pamiętam matematykę: deszcz, ziąb jak cholera, miejsce pod otwartym oknem w 2 ławce przed komisją i przeziębiona JA
byłam w takim stanie, że myślałam, że nie zdam w ogóle :[
_______
zapraszam do siebie
~PJA    28.07.2010 @17:20:21
genialne prace :D
~ephedrine    28.07.2010 @15:47:32
hm... np siedzieć na bezrobociu xDDD
z tego co czytałam to wszystko co się wiąże z rozrywką z mediami i turystyką włącznie... czyli jak to w takich wypadkach bywa: można robić wszystko a nie da się nic ale kierunek mój wymarzony, ja bym za biurkiem siedzieć nie mogła xD
ave szczęśliwi bezrobotni, haha! :D
_______
zapraszam do siebie
~ephedrine    27.07.2010 @14:24:24
ożesz, Pani Inżynier Ty zawsze byłaś mocna ze ścisłych przedmiotów:>
a ja będę bezrobotną po animacji kultury na UJ xD
_______
zapraszam do siebie
~ephedrine    27.07.2010 @13:12:40
ale za rok pojedziesz :D
10. edycja i będzie masakra :D

kaj będziesz studiować?:>
_______
zapraszam do siebie
~RenKuk    04.07.2010 @13:37:44
dziękuję !
~katherinee    30.05.2010 @14:37:37
o, witam koleżankę z lasta. świetna galeria, poobserwuję sobie
~mala1544    15.05.2010 @19:18:21
hah dzięki
~Arqen    12.05.2010 @18:18:14
ooo, dzięki za najazd ;d
~April46    21.04.2010 @21:49:36
:D
~adr23ian    08.06.2009 @17:36:27
Dzięki bardzo...
_______
Zapraszam do oceny moich prac
~Arqen    24.05.2009 @22:33:58
Dejwid odebrał mi płodność
~Arqen    21.02.2009 @20:15:23
ehehe, też miałam a skończyło się naa... nawet nie wiem co ja w ferie spłodziłam ferie to masakra, wstaje się o 12 a chodzi spać po nocy i później przez cały dzień czujesz się jak flak przynajmniej ja tak mam. w efekcie nic się nie chce.
~Arqen    21.02.2009 @20:10:00
aj noł. dzięki
~Arqen    21.02.2009 @20:08:34
ale jeszcze w piątek kompletnie mi się nic nie chciało, nie mogłam nawet na ołówki patrzeć D:

przejdzie.
~Arqen    21.02.2009 @20:07:11
ja się musiałam zmusić, bo obiecałam koleżance portret na pon. xP
~ekhart    21.02.2009 @19:56:34
Ha, poznałaś :D
_______
'Artyści to raczej grabarze kultury, wytwórcy masowej zagłady dla piękna sprzed lat; to pomniki upadku Królestwa Nadziei (...)'

O-ce-niaj!
~ekhart    20.02.2009 @17:29:47
House <3
_______
'Artyści to raczej grabarze kultury, wytwórcy masowej zagłady dla piękna sprzed lat; to pomniki upadku Królestwa Nadziei (...)'

O-ce-niaj!
1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt